Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2007, 22:51   #303
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Waar haal jij uit die post dat Kobaf een probleem heeft met mensen die werken?
Waar haal jij uit deze post dat ik in deze post vind dat Kobaf problemen heeft met mensen die werken?

ik haal dat wat jij hier stelt meer uit zo een posts:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
haha dat slaven daardoor geshokeerd zijn is onderdeel aan het spel. De enige manier om dat stelletje mentale luiwammessen tot denken te dwingen.

kan je je voorstellen

in 1789 waren de parijzenaars al zover dat ze oa het onvoorwaardelijk recht op menswaardig bestaan en ook huisvesting bvb proclameerden

nu in vlaanderen meer dan 200 jaar later moeten de meeste werkmensen en ook veel domme armen deze humanistische inzichten nog verwerven
Citaat:
ik heb zowieso recht op mijn deel van de wereld, zonder daarvoor te werken. Jij begrijpt dat wel maar je wilt het niet begrijpen omdat je dan niet meer kan lijden en dus ook niet meer kan klagen ( en buiten klagen zou je niet weten wat te doen ) . Je bent even ver van het verlichtingsdenken verwijdert als een holbewoner. en dit niet omdat je het niet kan begrijpen maar omdat je door verregaande verzuring allergisch voor licht bent geworden. En kruip nu maar weer terug in je holletje en ga je wonden in zelfbeklag maar likken

Citaat:
ik heb iets tegen masochistische armen die zich als een goedkope hoer aan eender welk loon laten uitbuiten.
NU las ik daarnet dat je de hele draad had gelezen en helemaal geen graten hebt gezien dus wat ik hier allemaal lees zal natuurlijk helemaal verdraaid zijn door mijn eigen perceptie en in feite betekent het niet wat ik eruit haal nietwaar?

mvg

l_w
largo_w is offline   Met citaat antwoorden