Citaat:
maddox schreef:
Och ja, morgen verbieden we de jacht, overmorgen de visvangst(ook al aardig gereglementeerd anders),en wat dan? vrije gedachten?
|
Citaat:
U maakt er een karikatuur van en dat is niet de bedoeling. Maar stel u even voor dat u samen met 9 andere mensen losgelaten wordt in een bos, en dat 10 minuten daarna jagers op paarden u achterna komen en u proberen af te schieten. Een onprettige gedachte al zeg ik het zelf.
|
We zijn al goed op weg. Als je rechtse ideen hebt ben je al een racist,en word je monddood gemaakt.
Of moeten ik voorbeelden aanhalen uit een godsdienstige hoek?
Uw jachtvoorstel ,Vlaamse Leeuw, word aanvaard.
U met 9 kameraden als jagers ...
Ik met 9 willekeurige mensen als prooi.
Er zijn ook leeuwenjagers die de mist ingaan.
Om het humaan te houden mag U eerst een proef doen met paintball wapens, en zullen mijn acties van de vriendelijk soort zijn.
Citaat:
Hoe zou u een dier dat u gedood hebt, danken en eren. En indien u respect hebt voor de natuur, hou kunt u dan de dieren die erin leven doden.
|
Ik eer dat dier althans door het op te eten.U doet dat toch ook hoop ik?En ik hoop dat U uw groentes toch ook opeet, anders zijn die plantjes ook gestorven voor uwer vermaak.
Ik heb nog nooit een dier groter dan een mug vrijwillig gedood, en hoop dat zo te kunnen houden, een voordeel van onze westerse consumptiemaatschappij.
Maar ik zie enkele reden om natuurlijk onbejaagde diersoorten een hongerdood te laten sterven of te laten kreperen aan een epidemie(zoals de myxomathose bij die lieve snel vermenigvuldigende konijntjes.)