heb even rap de polemiek doorlopen. Altijd goed voor spektakel NSV vs. "de linkse rakkers".
Mooi betoog van "vrijgevochten" vind ik. Verzoening ipv polarisatie, hoor ik wel graag. We zijn toch allemaal mensen he.
Die betoging & tegenbetoging is precies een jaarlijks afspraak voor vechtpartij. Zoals de clans van Feyenoord en Ajax ook afspreken voor knokpartijtjes. Enfin, ik weet niet wie voor wat staat en ken het NSV alleen maar van de stevige tegenbetogingen en bijhorende rellen.
Het lijkt me zo een relic uit "de oude tijd" en dat het dagelijks leven de thema's die dan op tafel liggen al lang heeft ingehaald. Allez, wie nu nog over "volkeren" spreekt, dat is toch volledig uit de tijd, iedereen heeft wel wat bloed van elk volk in zich (ik ben 1/10 duitser en voor de rest een beetje hollander maar toch vnl. Belgisch, maar ik voel me vooral Europeaan!). En wat wordt er bedoeld met de Vlaamse (?) cultuur, wat is er typisch aan de Vlaamse cultuur (goei rockbands misschien)
En dat verheerlijken van het communisme, laten we nu ook nie flauw doen he. Het huidig "kapitalisme" is toch wel sterk veranderd met corporate governance, kijk naar de uitstekende begeleiding bij VW Vorst. Voelt ge u echt zo uitgebuit door 'het systeem'?
Ik vind dat ge allemaal recht hebt op een goei knokpartij, daar niet van, maar ik zou toch willen vragen dat ge achteraf een goei pint gaat pakken en met elkaar praat over de dingen die op uw lever liggen. We zijn toch maar allemaal mensen!
knuffels!
|