Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2007, 16:01   #85
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
...ja en ja en ze sturen de bruine makkakjes naar beroepscholen totdat die scholen omgevormd zijn tot gevangenissen en concentratie kampen
Als die beroepscholen bevolkt worden door autochtone leerlingen dan is dat gewoon een school waar je een beroep kan leren, niemand klaagt en zaagt, je leert gewoon een beroep en heb je geen goesting dan stop je en probeer je werk te vinden.
Als die beroepscholen bevolkt worden door (en ik citeer uw eigen woorden) bruine makkakjes worden dat gevangenissen en concentratiekampen, terwijl het dezelfde school is, zou het iets te maken hebben met de attitude van de allochtonen en niet met de (zogenoemde racistische) leerkracht, ik denk dat gewoon hun eigen luizen hen bijten.

Citaat:
waar je zelfs geen woord nederlands kunt leren,
Dat is nu eens de reden waarom men sommige van die allochtonen direct naar het beroeps stuurt, zonder nederlands te kennen zit je in het aso niks te doen, zelfs in het beroeps zit je daar niks te doen, maar men wil ze toch nog een kans geven ook al weten ze op voorhand dat het moeilijk zal zijn, velen zullen afhaken omdat ze zelfs in het beroeps niet kunnen volgen, maar wel op de pianist schieten met name het onderwijs en de leerkrachten.

Citaat:
en ja je moet niet over de kwaliteit van die scholen spreken...eerlijke verdeeling was er niet het was puur selectief; gij bruin, naar iere gij...gij witte manneke , kom iere gij...zo ging het verhaaltje verder totdat we nu de resultaten ervan kennen,
Dit vind ik ook een eigenaardigheid, allochtonen moeten het liefst verdeeld worden over verschillende scholen , waarom vraag ik mij af, om minder last te hebben?, minder moeilijkheden?

Concentratiescholen van allochtonen zijn veelal probleemscholen, eigenaardig hé, waarom zijn er geen problemen met concentratiescholen van autochtonen.

Laatst gewijzigd door alberto : 27 januari 2007 om 16:03.
alberto is offline   Met citaat antwoorden