Los bericht bekijken
Oud 9 november 2003, 17:25   #242
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joriske
Filosoof, houd het gewoon kort en bekeer je tot de Islam. Practice what you preach.

Voor mij is het alleszins duidelijk wat de "politiek correcten" en de Moslimfundamentalisten gemeenschappelijk hebben: een stelletje onaantastbare dogma's die nooit in vraag mogen worden gesteld en een diepzittende haat (in het geval van de PC's zelf-haat) van het Westen en zijn waarden.
Joriske, ik ben atheïst, maar ik kan verdragen dat de zon in 't water schijnt.. Jij duidelijk niet....
en wat heb je in feite tegen correct zijn op politiek vlak??
Is dat echt zo moeilijk voor jou?
En wie gaat definiëren wat "correct" is? Steve Stevaert? AGALEV? De "linkse Kerk"? De paus? Hebben wij de Katholieke Kerk met haar dogma's uit het staatsbestel verdreven om terecht te komen in nog meer dogma's? Om een nieuwe definitie te geven aan "ketterij" - want dat is de eigenlijke betekenis van niet-PC zijn?
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Joriske is offline   Met citaat antwoorden