Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Nee, geen vraag aan de politieker,enkel gechat van over de 370 postingen,ik ben benieuwd!!!!!! Normaal is het niet hoor,ik heb mijn vermoedens .....
|
het probleem is dat jij dan ook niet begrijpt dat die vraag in de openingspost staat en dat het dan de bedoeling is dat je hier dan over die vraag discusieert in plaats van hier de discussie te komen onderkotsen met persoonlijke en irrelevante zever en afgunst
om aan de samenleving te kunnen deelnemen is het noodzakelijk dat je minimum een paar basisregels daarvan kent en begrijpt
als je op een forum zoals hier wilt meediscussieren dan geldt daarvoor hetzelfde zo blijkt weer maar eens
je moet tenminste kunnen begrijpen dat als iemand ergens een onderwerp start je dan verwacht wordt om tenminste ongeveer over dat onderwerp te discussieren en als je het over iets anders wilt hebben dat je dan een ander onderwerp start.
en het heeft allemaal geen zin want wat ik nu schrijf begrijp je ook niet -tijdverspilling dus
de rol van gollem die je in dit verhaal op je neemt is je in alle geval op het lijf geschreven
ik hoop dat heel snel smeagol weer terug boven komt
want die begrijpt wel wat wij zeggen, die is wel redelijk, betrouwbaar en trots
en ik weet dat smeagol ergens is daar
ksst weg gollem !!!! ik wil alleen nog met smeagol praten - want gollem die bestaat niet echt