Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2007, 16:16   #141
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ik begin me toch werkelijk af te vragen of men nog enig normaal verstand heeft. Maar laten we het vriendelijk houden.
Een stukje geschiedenis.
De uitvinders van de concentratiekampen zijn de Britten. In de boerenoorlog werden deze gebruikt om vrouwen en kinderen van de opstandige boeren te interneren en zodoende ervoor zorgdragende dat er geen revitaillering kon plaats vinden.
De Duitesers hadden in WWII door heel Duitsland, Polen, Tsechie, Frankrijk, Nederland, noem maar op talloze interneringskampen voor alle tegenstanders van het regime en de volksgroepen die moesten worden "gezuiverd".
Mensen die dit wensen te ontkennen moeten idd niet goed wijs zijn.
Mijn pleegvader was jarenlang een politieke gevangene van het Nazi-regime en tevens voorzitter van het Dachau comité - dus kom nooit aan met dit soort lachwekkende ontkenningen.
Ik heb met heel wat kampoverlevenden gesproken en met officieren die na de oorlog een inventarisatie moesten maken van de locatie der kampen en alles wat daar mee te maken had.
Dat deze discussie uberhaupt wordt toegestaan is wellicht een stukje democratie en vrije meningsuiting maar ik vraag mij derhalve in alle gemoede af "waar halen ze die wijsheid vandaan?"
Van analfabete moslims kan ik het verwachten, in hun domheid weten die nietg beter. Te meer daar de moefti van Jeruzalem, Husseini, een groot bewonderaar was van Hitler en lange tijd diens gast was in Berlijn.
Maar dat men hier het durft te betwijfelen is van de gekke te gek.

Ik kan alleen maar de grootste minachting hebben voor diegenen die durfen te ontkennen dat bepaalde gebeurtenissen ooit hebben plaatsgevonden.

Waarvan akte.