Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2007, 11:23   #90
Kimmie2710
Vreemdeling

Kimmie2710's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Kijk nu eens se,den sp-a;zo zitten afgeven op het vlaams belang van dit en dat en steeds ik meer en meer luister en zie naar wat de andere partijen allemaal doen en oke vinden zoals hier nu

Dat iemand een badge moet dragen is helemaal niet normaal.Dzjeezes,het is net zoals vroeger want toen moesten de joden een jodenvest met jodenster op dragen.Dit is voor mij nethetzelfde.
Je moet mensen niet in hokjes gaan plaatsen mens.

Oke,ik zal u volgen;vanaf morgen wil ik in mijn broer zijn school dat iedereen die niet modern gekleed is een paske draagt met voddekleren op.

Iedereen die alcohol drinkt moet een badgeke dragen met daarop=doodrijders.

Kan gerust nog een tijdje doorgaan zenne.

En denk jij nu echt dat een rookverbod wat uithaalt,wahahaha.
Je bent echt niet mee met de tijd.je loopt ferm achter.

Zelfs in mijnen tijd 16 tal jaar geleden mochten we ook niet roken op school.Den k je nu echt dat iedereen braafjes zal luisteren en 8-9 uren geen enkel sigaret mogen roken?
Mag misschien niet meezijn voor me tijd en dat ben ik ook niet, maar gasten van 15-16 jaar die roken, sorry ben misschien ouderwets maar dat gaat er bij mij niet in. Waar ik vroeger zat in middelbaar rookten ze ook, het is gewoon een maatregel dat ze nemen en wat gebeurt er dan, die gastjes vinden dat nog cool ook zo'n badge.
Je vergelijking klopt wel ergens niet, roken (wat slecht is voor de gezondheid...) vergelijken met kleding (want voor jongeren betekend maatschappelijk aanvaard te worden) is nonsens. Dat is mijn mening en ieder z'n mening.
Kimmie2710 is offline   Met citaat antwoorden