Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Ja, het is niet te geloven dat de kleine man stemt voor Vlaams Belang, per definitie een extreem-rechtse partij die de solidariteit wenst terug te schroeven.
Ik heb het reeds eerder geschreven het Vlaams Belang telt twee groepen kiezers, zij die alles voor zichzelf wensen te behouden en zo weinig mogelijk van hun eigen centjes willen verdelen en zij die meer willen ontvangen. Wat de ene niet wilt geven zal de andere nooit ontvangen. Hebben ze dat nu nog niet door ?
|
Tja,de kleine man heeft vroeger op sp-a gestemd maar hebben gezien dat die partij nu al helemaal niet meer voor de kleine man is.
Solidariteit?Daarmee dat ik mij moet gaan verantwoorden bij mijn vakbond omdat ik in mijn gemeente op de lijst heb gestaan en mss zelfs buitenvlieg?
Terwijl ik helemaal niets misdaan heb + ik altijd tijdig betaald heb voor m'n lidmaatschap.ts.
Solidariteit mijn voeten ja.Laat staan mee de walen,daar wil ik al helemaal niet solidair mee zijn,ze luizen al heel z'n leven ons geld af en zeg dat tegen hen ook al is het volledig terecht dan beginnen ze nog beetje arrogant te doen bij.