Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2007, 08:59   #2
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Is het nu al zover gekomen dat moslims meer rechten hebben gekregen in Belgie dan anderen?
Men heeft aan de moslims "GEVRAAGD" of ze toch niet met verdoving hun dieren wilden slachten...hun atwoord gisteren..."nee".

Euhm, Belgen krijgen wettelijk opgelegt hoe ze dieren moeten slachten en anders boetes...moslims...worden gevraagt en mogen zelf tegen deze wet ingaan zonder dat er een haan naar kraait. Of heb ik nog ergens een stukje nieuws gemist?
Ik denk dat je een stukje hebt gemist, die moslims doen voorlopig niets onwettig maar gelukkig zijn ze wel met een wet bezig die onbedwelmd slachten verbied. In Duitsland bestaat die momenteel al ondanks het feit dat die tegen de Europese richtlijnen indruist.
In de Koran staat niets over onverdoofd slachten en dat moslims het eten van christenen en joden mogen eten, ik vraag me nu echt af wat het probleem is. Het is een bepaalde gemeenschap die weer op haar achterpoten staat, niet dé moslimgemeenschap, wij eten regelmatig gewoon vlees van de Delhaize. (Mijn man is moslim) Sommige moslims slachten zelfs niet op het offerfeest maar geven een donatie aan de armen.
Laya is offline   Met citaat antwoorden