Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
En Filosoof? Jij schaart je dus achter die grootkapitalistische machten die er geen graten in zien om steeds maar weer nieuwe mensen aan te trekken om het leger werklozen te laten vergroten?
Ik heb je namelijk nog geen enkele kritiek horen leveren op het vrijblijvend toelaten van importhuwelijken vb.
Bovendien ben je voorstander van vreemdelingenstemrecht waarbij je het tijdelijke leger werklozen dat inspraak heeft nog wil uitbreiden?
Enige vorm van inburgering zodat men s�*men tégen die grootkapitalistische stroming in kan gaan, is voor jou uit den boze, heb ik begrepen.
Liever zie je nog dat het bestaande sociale systeem hoe langer hoe meer uitgehold wordt, ten believe van het grootkapitaal dat door de import van meer werklozen de loonkosten wil laten dalen.
Ben je er zeker van dat jouw pensioen nog betaalbaar zal zijn?
|
Ik weet nu al dat mijn pensioen, zoals de zaken er nu voorstaan, niet betaalbaar zal zijn. Dat wist ik al 40 jaar geleden.
|
Verstandige vent, kun je ons ook uw theorie laten weten. 8)
Citaat:
importhuwelijken zijn een tijdelijke privézaak, op kleine schaal, en dus niet terzake doende. In het beste geval verjongen ze onze maatschappij, wat dan weer mijn pensioen betaalbaar kan maken...
|
En in het slechtste geval ?
Hoe gaan werklozen uw pensioenen betalen ?
Citaat:
vreemdelingenstemrecht zal weinig veranderen, net zo min als het vrouwenstemrecht iets veranderde..
Inburgering heeft met die problematiek niets te maken en zal sowieso gebeuren, slechts het ritme en de opgeroepen weerstand bij de betrokkenen), tgv de dwang) zullen verschillen.
|
Over hoeveel individuen gaat het ?
Voor zover ik weet kan dit voor een stijging van 2% zorgen voor de SP.
Toch niet onbelangrijk vind ik.