Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2007, 11:10   #21
Marlboro
Banneling

Standaard

Jongens jongens jongens toch;als ik iets doe dan beslis ik nog altijd wat ik doe en wat ik wil.
Als ik een blanke wil die mijn trouw doet dan moet dat een blanke zijn,punt.
Ik vind dat het koppel geen ongelijk heeft.Als zij willen dat ze iemand anders willen dan is dat hun goed recht,zo simpel is dat.
Ik heb helemaal niets tegen congolese mensen maar ook bij mij zou het een vlaamse persoon moeten zijn die mijn trouw doet.
Heeft niets met racisme bij mij te maken.
Als ik naar de winkel ga dan ben ik ook al bediend geweest door mensen van een andere afkomst maar trouwen wil ik door iemand van mijn stand.
Dat telkens er ook maar iets is komen de zwartjes natuurlijk maar al te graag en makkelijk af met het woordje racisme/racist,zielig en begint fameus tegen te steken.

Ik denk zelfs dat zeer vele moslims die trouwen zich laten trouwen door iemand van hen,dan hoor ik niets over racisme of dicriminatie?
Toch opvallend weeral.

Jantje;dat allochtonen of zeg maar vooral moslims hier meer en meer de baas komen spelen is een feit.Je moet maar eens zien toen die relllen er waren in borgerhout,die rellen mee die cartoons enz...De flikken mochten niets doen ondanks dat krapuul mensen hun winkels en wagens en dergelijke meer zaten te vernielen tot wanneer vlamingen zoiets eens doen,dan gaan ze er vollen bak in vliegen mee den matrak in de hand en pepperspray en zoveel en zo hard mogelijk aanvallen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden