[quote=IlluSionS667;2391564]
Citaat:
Heydrich was hoogste in rang, dacht ik.
|
Daar gaat de discussie toch niet over ?? U schreef "
over het feit dat er eigenlijk amper iemand van belang aanwezig was" (uw eigen woorden nietwaar ??) en nu zegt u iets vaags over de "rang" van Heydrich. Over welke "rang" hebt u het ?? Waarom zegt u helemaal niets over de "functie" of het "ambt" van de aanwezige personen ?? Dit lijkt mij toch van het hoogste belang of niet ???
Mijn globale indruk is dat u de waarheid wil verdoezelen en deze luidt :
de Wannsee-conferentie was en is nog altijd uitermate belangrijk om inzicht te verkrijgen in het mechanisme van de Endlösung"..
Eichmann zei over deze conferentie op 5 juli 1960 in Jeruzalem :
"..
es war nie vorher und nie nachher so eine Konferenz gewesen, wo derart hoge Persönlichkeiten daran teilnahmen, -schon das alleine besagt ja an sich die Wichtigkeit der Konferenz.."
En u stelt het hier voor of die aanwezige "Staatssekretäre" of "Gauleiter" maar "klein grut" waren ?? Moet ik u dan werkelijk eens iets vertellen over de macht van Freisler, Bühler, Stuckart en Co ??? en over Heydrich ???
Citaat:
Dan toch wel opvallend dat niemand van de spoorwegen aanwezig was, ondanks het feit dat de spoorwegen een enorme rol speelden in het vervoer
|
.
Daar u klaarblijkelijk onder revisionistische invloed staat, denk ik, dat u hier
opnieuw iets wilt insinueren ??? Indien u
werkelijk een verklaring zoekt, verwijs ik om te beginnen naar "Shoah" van Claude Lanzmann en het interview met de historicus Raul Hilberg..over de transporten naar Treblinka..
Citaat:
Jouw vermoeden is fout. Het volledige document is gemakkelijk te vinden op het net. Ik heb het volledig doorgenomen, al zij het welliswaar in het Engels. Mijn kennis van de Duitse taal is vrij beperkt.
|
Prachtig, u betwist dus blijkbaar niet de echtheid van het document, zoals sommige negationisten, tegen alle logica in, gedaan hebben ??
Laat mij nu toe een kleine algemene vraag te stellen. Wat is volgens u, voortgaande op dit document (deel II), de rol van respectievelijk Himmler, Heydrich en Goering in de "Endlösung"...?? Als u dit document werkelijk bestudeerd heeft moet u toch enig idee hebben???