Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2007, 13:21   #44
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Maakt niet uit,iedereen moet het recht hebben om te kiezen wie hem wil en als die mensen geen congolees willen dan is dat hun goed recht.

Wouter is gewoon slachtoffer geworden van het marokaans gespuis dat rondloopt in Sint Niklaas, ik ken de man persoonlijk zeer goed en vise versa. Het is zeer spijtig dat ik dat vanmorgen moeten horen heb op't nieuws. Vermits hij zeker evenveel vlaming is als jij en ik. Hij is zelf jaren leider geweest bij de scouts, en heeft het naar mijn inziens perfect gedaan met veel overtuiging en inzet. Het punt is dat hij ook geen moslim is en goed opgevoed is door blanke ouders. Hij kotst ook op anders gekleurden die het vergallen voor de rest en het is spijtig te zien dat hij daar slachtoffer van wordt, zeker als hij er zichzelf tegen verzet. Gelukkig weet ik wel dat hij serieus kan relativeren, maar plezant is zoiets niet natuurlijk.
Wat dat koppel betreft jah, ben er zeker van als ze eens een pint gaan drinken met em dat ze heel anders zouden kijken.