Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Wie ging ervoor zorgen dat de armen een stem kregen,dat deze moesten uitkomen voor hun mening?
|
1. wij noch iemand anders kunnen armen een stem geven - dat kunnen ze enkel zelf ( eventueel via ons ) en zolang ze denken dat iemand het ze kan geven is er de absolute zekerheid dat ze nooit een stem zullen hebben.
2. Jij hebt geen mening. Jij denkt niet maar wordt gedenkt- je leeft niet maar wordt geleefd. We willen nog steeds dat zelfs jij je eigen mening zegt - maar dan moet je wel eerst een onderscheid kunnen maken tussen wat je denkt onder invloed van propaganda en wat je zelf denkt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 februari 2007 om 17:41.
|