Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Wat heeft het VB daarmee te maken?
|
Dat het VB vasthoudt aan haar eigen visiei over wie Belg/Vlaming is, in welke mate naturalisaties gelden, en daar zeer denigrgerend over is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man
(die vol linksen zaten), de overgrote meerderheid van die illegale vreemdelingen kreeg ondertussen een verblijfsvergunning en sedert vorig jaar worden zij tot Nieuwe Belg genaturaliseerd.
Wees blij: het is nieuw kiesvee voor links.
|
Citaat:
Je persiste et signe: ik ben het er niet mee eens dat sedert 1992 niet minder dan 600.000 vreemdelingen genaturaliseerd werden en derhalve mee het beleid in onze samenleving bepalen.
|
Citaat:
Ik denk niet dat een meerderheid van de Vlamingen "makkak" zegt, wel dat een meerderheid meent dat er werkelijk met identiteitspapieren gegooid is. Dat het bovendien een regelrechte schande is dat al die zogenaamde Nieuwe belgen aan geen enkele voorwaarde moeten voldoen.
...
Buiten het Vlaams Belang stemmen alle partijen voor deze verdere balkanisering van onze contreien.
|
een pareltje
Citaat:
Door Dehaene en Vrhfstdt werden in totaal meer dan 600.000 vreemdelingen tot Nieuwe Belg (meestal Nouveau Belge) genaturaliseerd.
Als dit blijft duren, verliezen wij onze soevereiniteit.
Daarom: alleen ius sanguinis, naturalisaties slechts bij hoge uitzondering (grote verdienste bijvoorbeeld);
|
Citaat:
Wat de vraag betreft: in tegenstelling tot mijn partij ben ik voor de opkomstplicht.
Voor autochtonen, wel te verstaan. Allochtonen hebben zich niet te moeien met de manier waarop wij onze samenleving organiseren.
|
Citaat:
Het punt is dat de VB-meerderheid in vier districten overruled werd door de stemmen van vreemdelingen en dat die mening van de Vlamingen in Hoboken enz. niet meer zijn volle gewicht krijgt. Als nationalist heb ik het daar zeer moeilijk mee.
Is het normaal dat Vlamingen in Vlaanderen niet eigenmachtig beslissen? Zou u aanvaarden dat wij elders het beleid mee bepalen? Bent u dan tegen de dekolonisatie?
|
en dan ben ik nog maar tot halverwege pagina twee geraakt van de zoekresultaten.