Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2007, 20:48   #37
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Ik jouw willen bannen?? Goeie grap, daarvoor vind ik je te grappig. Meerdere nicks?? Nou, ik ken ook vele meerdere nicks, o.a system, Werkgroep Morkhoven... Dacht je nou echt dat we dat niet wisten? Trouwens mijn nicks betreffen "1 " gebruikersprofiel en ik verander zoveel mijn nick als IK wil.
goed, je ontkent al niet meer dat je meerdere nicks gebruikt
je leert al bij

Citaat:
Nochtans is er geen 1 sanctie opgelegd geweest aan de staat Israël. Vreemd hé .
Niet echt : het VETO is zo al een VEERTIG MAAL gebruikt door de US zionlobby om de sancties te voorkomen.
Niets vreemd aan, maar je zionlobby vriendjes die druk uitoefenen

Citaat:
En in 1991 werd trouwens de VN gestemde resolutie in de jaren '70 dat (onder druk van de Arabische ""democraten" ) dat het "zionisme" een vorm van "rascisme" was herroepen, herroepen Bruutje, h e r r o e p e n!!!!
rustig rustig , pillekes vergeten pakken , zeker?
btw : het is raCisme en de VN resoluties dat je zionstaat nog steeds zijn burgers discrimineert staat nog steeds hoor

Citaat:
Aangekocht??? Je eigen "eigendom" aankopen? Yeah right.... Heb je dat ook al uit het sprookjesboek van Ali Baba en de 40 rovers gehaald???
fijn dat je nu al zonder argumenten zit
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 1 februari 2007 om 20:49.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden