Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2007, 01:02   #2
Dogbert
Lokaal Raadslid

Dogbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Natuurlijk zijn sommige van uw socio-economische standpunten niet sociaal en gaan ze in tegen de belangen van de "kleine man", of dat is althans de interpretatie die de linkerzijde en de vakbonden eraan geven. Aan U om het tegendeel te bewijzen zou ik zeggen. Alleszins zou U er volgens mij goed aan doen om uw ultra-rechtse imago, niet volledig terecht, bij te sturen, want dat is een vijver waar reeds veel in gevist wordt.
Het sociaal-economisch programma is juist de sterkte van de Lijst Dedecker. Om ieder meer verantwoordelijkheid te geven en zijn steentje bij te dragen aan de maatschappij is niet meer als logisch en dus gezond verstand.

De vakbonden zijn vooral geschrokken van de standpunten waarbij de verzuiling wordt aangepakt. Waarom bijvoorbeeld vakbonden de werkloosheidsuitkeringen moeten betalen is me een raadsel. Allerlei sociale kassen zorgen maar voor tussenschakels die geld kosten.

Er is geen enkele rechtse consequente partij op economisch vlak dus volgens mij heeft hij hier een gat in de markt.
Dogbert is offline