Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Anna,
Je mag het hen niet kwalijk nemen, zij dragen een grote verantwoordelijkheid.
En vergeten daardoor soms dat heel het leven slechts leuk is, als je het bekijkt als een spel en niet steeds alles ernstig neemt.
Aan de mods,
Jongens en Meisjes, laat ons soms eens de plaats en de ruimte om onze woede en stress kwijt te raken.
Laat ons af en toe een kindelijke draad hebben en laat ons vrij in onze handtekening.
Zolang we geen mensen kwetsen en geen mensen beledigen of persoonlijk aanvallen.
Sommige zijn hier op het forum immers gezworen tegenstanders, maar zitten soms ook samen aan de toog.
Laat ons dus wat ruimte, het leven is al saai genoeg.
|
ik heb deze draad ook niet gestart als vingerwijzing, maar wel zoals jij het veel beter en diplomatishcer verwoordt : 'laat ons een beetje ruimte ...(en wat gras dat nog groen is)' ! ik heb in t verleden mijn appreciatie voor mods al betuigd, en besef dat zij bergen werk verzetten ... en dat t wellicht zonder mods niet zou blijven draaien ... nu ik dit schrijf, dat valt eigenlijk wel te meten hé ...
beste mods, zouden jullie zo'n experiment zien zitten ? empirisch ondervinden wat het forumleven zonder op inhoud ingrijpende mods zou zijn ? (heb het duidelijk niet over technische updates en ondersteuning) ... door het openen van een 'k&kleuter' of 'wild west hoekje' ofte 'libertarische darwinistische tatami' noem het hoe je wil ... ? ... ikzelf denk dat dat zou vastlopen in scheld en spam partijen, maar je hebt altijd van die typen die willen experimenteren met de maatschappij en altijd en overal roepen dat meer vrijheid altijd beter is hé ...