Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2007, 11:41   #444
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Bon, wat zijn nu de mogelijke vervolgscenario's voor dit verhaal?

1) Wouter Van Bellingen wordt ontvangen door den Beire en krijgt zelfs een selectie bij de Rode Duivels aangeboden ter compensatie;

2) Freddy Willockx wil een praktijktest uitvoeren door zijn gezicht zwart te verven om alzo - hoogstpersoonlijk - potentiële huwelijkskandidaten die zich aan racisme bezondigen op heterdaad betrappen. Maar van dat pek krijg je nog spijt, Freddy, vingerverf was beter geweest;

3) Is het nu eerder ongepast of net heel origineel dat een stad die Sint-Niklaas noemt een zwarte schepen heeft? In ieder geval, vroeger gold: wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe...

4) De betrokken koppels komen zich uitgebreid excuseren op het stadhuis en mogen hun verhaal doen in Dag Allemaal, maar worden nog jarenlang tot in den treure opgevoerd als "die racisten van St-Niklaas". Een mens zou voor minder verhuizen... Alweer een reden om lotto te spelen!
Ik ga erin blijven !!! Gewoonweg schitterend!!!