Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Een pact met de politieke wereld is zelfmoord.
Ik ben er ook TEGEN.
GEEN pact met de migrantenhaters!!!
Liever een pact ONDERLING met de migranten, enkel zo kunnen de migranten spreken met een ijzersterke stem, zoals Joodse gemeenschap.
|
Vraagje aan Mustapha :
Elders heb ik twee polls geplaatst met de vraag of de mensen op dit forum geloven in een multiculturele samenleving met moslims. Ik had zelf gedacht dat de meerderheid van de autochtone bevolking en ook van de mensen op dit forum daar niet meer zouden in geloven.
De uitslag van de poll voor de rellen in Borgerhout leverde echter een voor mij onverwacht hoge uitslag van +- 75% of 3/4 "Nee" op.
Dan plaatste ik dezelfde poll n�* de rellen om te zien of die rellen de meningen zouden beïnvloed kunnen hebben. En inderdaad het aantal stemmen "Nee" komt uit op +- 80% of 4/5 van de mensen hier die niet meer geloven in een multiculturele samenleving met moslims.
Als we aannemen dat die 75% en 80% redelijk goed overeenstemmen met de globale realiteit in onze samenleving.
Wat bezielt er jullie dan om nog steeds in deze voor jullie cultuur en geloof zo vijandige omgeving te willen leven? Als we anderen als computeringenieur aan het woord horen is het in Turkije bijlange zo slecht nog niet.
Waarom bouwen jullie maw in jullie eigen land geen toekomst op? Waarom blijven jullie nog hier?