@Jules
U speelt een beetje vals!
De door de website opgegeven lijst van mensen hebben in de overgrote gevallen een duidelijke wetenschappelijke titel opgegeven, en daar zijn er veel meer dan 2 die een duidelijke link hebben met het klimaat.
Dan doet u alsof ik lieg en dat het enerzijds geen wetenschappers zijn en anderzijds maar 2 iets te maken hebben met het klimaat. Ik heb gewoon gelezen wat er staat.
Nu hebt u de achtergrond van een aantal van die wetenschappers onderzocht, en maakt u hiervan dat ze ineens geen wetenschappers meer zijn? Dat begrijp ik niet. U moet dus niet doen alsof ik lieg. Het zijn wel degelijk wetenschappers.
En een wetenschapper moet niet in de research van klimatologie zijn, om met een basis wetenschappelijk gevoel een onderzoek van andere wetenschappers te beoordelen. Zelfs niet-wetenschappers met een basisopleiding of gewoon gevoel voor kritiek kunnen dat tot op zekere hoogte doen.
Het gaat erom, en u blijft daarrond draaien, dat er wetenschappers zijn die niet geloven in de klimaatsverandering door CO2. Of staan er volgens u maar 2 wetenschappers op een lijst van 60 huismannen die zich wetenschapper noemen?
En dan die afvaller: u en niet ik zei dat de afvaller dacht dat de petitie om iets totaal anders ging, en u geloofde hem. Ik zeg dat de petitie duidelijk is en dat dit meer iets zegt over de afvaller dan over de petitite, en nu gaat u daar natuurlijk niet op in.
|