Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2007, 02:20   #992
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Jammer.
Je 'bent niet tot een conclusie gekomen'...je suggereert.

Aanvaard toch gewoon eens wat er is gebeurd. Drie koppels hebben geweigerd zich te laten trouwen door ''een zwarte'.

Het maakt niet uit of ze allochtoon of autochtoon zijn.

Iedereen probeert er nu een politiek slaatje uit te slaan.
Sommige linksen proberen 'de invloed van het VB'er met de haren bij te slepen.
Sommige rechtsen, zoals u, suggereren van alles en proberen langzamerhand de zaak om te draaien.

Dát is jammer.
Ik suggereer enkel op basis van bepaalde conclusies.

a) niet "de rechtsen" zijn met dit verhaal naar buiten gekomen.

b) niet de "koppeltjes" werden door Willockx geviseerd, maar op slag de politieke partij "die dit zou veroorzaakt hebben".

c) elke normale oude belg die nu nog niet weet dat er in dit land geen onvertogen woord over een huidskleur mag gezegd worden, is niet geschikt om de verantwoordelijkheid van een huwelijk aan te gaan.

d) "sommige" belgen zijn nooit racistisch

e) "diezelfde sommige" belgen kunnen dus niet weten dat énige opmerking van een oude belg over iets dat nog maar naar huidskleur klinkt (ik durf zelfs de standaard uitdrukking : "iets ruikt naar" niet meer te gebruiken-) onmiddellijk wordt afgestraft: weze het niet op het werk, dan zelfs sociaal, maar IEDEREEN weet dat de STAAT dit niet tolereert.

f) "diezelfde sommige" belgen zullen dus geen probleem hebben om hun huwelijk te gaan afzeggen met als duidelijke verklaring "dat de kleur van de schepen" hen niet aanstaat; de "andere" belgen - zelfs indien ze het dénken - zullen zoiets nooit doen, uiteindelijk is het burgerlijk huwelijk ook niet zo belangrijk: wel het feest, zeker voor Wasenaars.

g) het is niet de geplogenheid in de vlaamse cultuur dat een VADER even gaat beslissen of het "koppel" al dan niet gaat huwen, omdat de kleur van de schepen de SCHOONFAMILIE zou kunnen storen!!!
Het is gewoon geen geplogenheid in alle lagen van de vlaamse bevolking dat de vader even op het gemeentehuis zal beslissen of er gehuwd wordt of niet!
Dit lijkt me een vorm van de o zo geprezen "verrijkende" culturen.
Weet je waar de "vlaamsche" schoonfamilie ruzies om draaien? "Gij nodigt teveel volk uit, IK betaal dat feest niet" "gij betaalt zelf dat feest" "ik kom niet naar dat feest als dat zoveel kost" etc. etc... gewoon schering en inslag. Maar NOOIT: "gij moet het maar gaan afblazen want ik zie de kleur van die schepen zijne kop niet graag"! als ik het zo uittik komt de ridiculiteit nog meer tot uiting!
Maar al die poco's gingen er lekker wel van uit dat "het de mentaliteit van het Vlaams Belang is, die zoiets mogelijk maakt"! AMEHOELAH! Niet voor een WASE TROUWERIJ mensen!

h) het is blijkbaar niet algemeen (maar wel gekend) geweten dat de noord-afrikaanse cultuur veel racistischer is op grond van huidskleur tegenover hun meer centraal-afrikaanse buren dan europeanen dit anno 21ste eeuw in het algemeen zijn (ook gezien de stringente maatregelen die tegen de AUTOCHTONEN worden genomen in eventueel verband).

i) indien het 3 "mestkever"koppeltjes hadden geweest, dan hadden we hun namen, eventueel stambomen en zeker voornamen + initialen kunnen weten.

j) Wouter zelf "weet niet" wie de drie koppels zouden kunnen geweest zijn...... fuck you hé, dat ishet eerst waar men naar gaat kijken als men internationaal in het nieuws komt.

k) eveneens reeds vermeld: Willockx wil zich profileren nav volgende verkiezingen en ziet kans om rivaal Patrick een loer te draaien: "IK HEB WEL EEN ALLOCHTONE SCHEPEN AANGESTELD" (zoals ik reeds zei vergist Willockx zich hier deerlijk (wegens domheid en zuiver gebrek aan kennis): Wouter wordt ZEKER door de allochtone doelgroep van Willockx niet aanzien als "één van hen".
Eerder zal de mens openlijk worden bestempeld als "bounty" (indien zelfs niet erger).
Bounty wordt als negatief scheldwoord gesteund door o zo politiek correctelingen: het wil zeggen: bruin vanbuiten en wit vanbinnen.

k) Wouter is geen partijlid van Willockx, doch slechts een "verplicht" postje afgesproken door het kartel

l) Wouter mag "met kleurtje" gaan opdraven als "o zo mooie zwarte schepen" die door "3 koppeltjes" werd geweigerd.... terwijl onze burgemeester toch zo zijn best doet om een "allochtoon" als schepen aan te stellen.

m) Zoals ik reeds zei: wouter wéét om welke koppels het gaat, maar k�*n niks zeggen: wat moet hij doen? Zeggen: hé Willockx het waren géén vlamingen maar marokkanen? Indien het werkelijk racistische vlamingen hadden geweest had Willockx al lang de hoofdvogel afgeschoten, net zoals hij deed toen twee zatte Sintniklazenaren in de nasleep van de honderden auto's die in BELGIE werden in brand gestoken toch ook ééntje in brand staken zeker? EERSTE ITEM in het nieuws: Willockx in beeld én: "het waren twee RASechte Sintniklazenaren".... over de 659 andere auto's werd niet meer gesproken.
Indien Willockx één aanwijzing had gehad dat het koppel "janneke en mieke" niet hadden willen huwen voor een zwarte schepen dan had hij zich zo geprofileerd: "het kan niet zijn dat twee RASECHTE sintniklazenaren zo racistisch zijn".... niks van dit alles.

enfin, ik suggereer dus? Nee, ik zet gewoon alle dingen van de laatste dagen op een rijtje en kan enkel tot de conclusie komen dat de drie koppels géén rasechte Sintniklazenaren waren.

Ben benieuwd of het ooit uitkomt. (ik kom er wel achter, ben gelinkt aan het gemeentebestuur, maar het duurt vast een tijdje).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 februari 2007 om 02:33.
circe is offline   Met citaat antwoorden