Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2007, 16:06   #107
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De lucht,wahaha. Hetgeen de lucht verpest zijn auto's,vrachtwagens,fabrieken en noem maar op.
EN de rokers.

De lucht is inderdaad al ernstig vervuild. Reden te meer om deze niet nòg vuiler te maken met sigaretterook. Kijk, dat was niet zo moeilijk he ?

En ik klaag trouwens ook over de vervuiling door auto's, vrachtwagens en fabrieken hoor. Iedereen gelijk voor de wet.

Het is mogelijk om over verschillende zaken te klagen he.
Citaat:
Hoog aantal?Dat aantal valt nog zeer goed mee.
Je hebt ze geteld ? Of je kletst maar wat ?

Jouw uitspraak getuigt trouwens van een bijzonder egoïstische ingesteldheid : slechts één slachtoffer is immers al teveel. Ik denk niet dat zelfs jij daarover kunt discuteren (ook al zul je het wellicht wel proberen).

Maar ik denk dat jouw uitspraak representatief is voor de gemiddelde verstokte roker : tot zolang jullie je pleziertje maar hebben, mogen er gerust mensen voor sterven.

Mensen die daarover klagen, zijn onverdraagzaam...
Citaat:
En wat met de mensen die gestorven zijn door alocholgebruikers?Ik wil dat alle alcohol gescharpt word,alcohol mag dus ook niet meer verkocht worden in cafe's.Ik wil niet dat ooit mijn kind of vrouw omver gereden word door een dronkelap.
Ik klaag ook over alcoholmisbruik. Wil je meeklagen, laat ons dan naar een nieuw onderwerp maken in dit forum over alcoholmisbruik.

Hier evenwel is het onderwerp "roken". Veranderen van onderwerp is een oude truuk van rokers, maar heeft nog nooit gepakt bij mij. Maar omdat jij het bent : alcoholmisbruik is grosso modo een even groot probleem als het roken.
Citaat:
Was jij je kleren dan nooit?Dus als deze dus gewoon niet stinken naar de rook dan blijf je die kleren nog steeds dragen?Bwerk man.
Wel mijn niet overdreven intelligente vriend, als mijn trui lekker fris ruikt en net gewassen is, en ik moet hem de ochtend volgend op mijn cafébezoekje alweer in de was steken omdat deze doordrengt is van smerige, muffe sigaretterook, is dat weeral een bijkomende energieverspilling.
kiko is offline   Met citaat antwoorden