Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2007, 20:05   #122
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Wat er ook van beledigingen gebruikt is , dit lijkt me wel geen reden om iemand de kop in te slaan. En de voorgaande vechtpartij is ook iets tussen 2 personen . Dus niemand gaat vrijuit daar.
Bon, het gaat dus niet om beledigingen maar om een racistische motorrijder die een koppel beledigt, bedreigt en aanvalt. Hij heeft ondermeer de vrouw met een helm slagen toegediend.
De reactie is begrijpelijk: zelfverdediging. Als iemand mij 's nachts bedreigt, beledigt en mijn vriendin slaat, dan kan hij hetzelfde verwachten: ik pak wat ik kan pakken om te slagen en ik slaag waar ik hem kan raken met als bedoeling dat het ophoudt. Wat u daar tegen hebt is me niet duidelijk.
Citaat:
Maar iemand na zo'n daad vrijlaten juist nadat er iemand vermoord werd voor een sigaret geeft wel een raar beeld van justitie.
U amalgameert, al weet u waarschijnlijk niet wat het betekent. Om het te verduidelijken: er is geen verband tussen het incident in Aalst en dat aan zee. Het is dus ook niet duidelijk waarom het gerecht volgens u een verband zou moeten leggen.

Citaat:
Wat de mensen dus nu onthouden is simpel , gekleurden mogen anderen van kant maken als ze zich beledigd voelen .
Als mensen dat onthouden is er iets mis met hun geheugen en vooral te danken aan mensen zoals u.
1) er is niemand van kant gemaakt in Aalst
2) het ging niet alleen over zich 'beledigd voelen' maar om duidelijk racistische beledigingen en agressie. Meermaals.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 4 februari 2007 om 20:23.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden