Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Dat weet ik zo nog niet. Het strafsysteem van de Boeddha is ook wreed hoor. Als ge de sexuele gewoontes van een hond er op na houdt (promiscuiteit) dan gaat ge worden wedergeboren als een hond. Is dat dan zo liefdevol?
Noem dan minstens een misdaad van de Profeet op...
Please elaborate ...
De islam schrijft bepaalde geboden/verboden voor, net zoals de Bijbel trouwens. Bijvoorbeeld: "Gij zult andermans vrouw niet begeren".
Mensen die er de gewoonte van maken van die geboden/verboden te overtreden, zijn inderdaad nogal wat minderwaardig. Om terug evenwaardig te worden aan de rest, moeten de overtreders inderdaad eerst hun gedrag aanpassen.
Noteer dat de geboden/verboden in de islam gewoonweg een kopie zijn van de geboden/verboden in de Torah/Talmud (met minimale aanpassingen). Vandaar dat de islam wordt gekarakteriseerd als "Abrahamisch". De eerste profeet van het Middenoosters monotheisme, was inderdaad Abraham (Ibrahim). Het kristendom is evenzeer een Abrahamische godsdienst.
|
Wat kom jij af met Boedha ? Alle religies zijn door mensen gemaakt. Noem eens een misdaad op van mohammed zegt ie. Onze islamkenner weet blijkbaar van geen enkele misdaad af. Hij heeft gemoord (zelfs een hele joodse stam laten uitmoorden nabij medina en de vrouwen en kinderen als slaven laten afvoeren) en geplunderd, kritikasters laten vermoorden enz.
Ik kots op uw profeet. Ik kots op uw door mensen gemaakte ideologie. U bent trouwens uitgenodigd op dutchfaithfreedom.org. Je hebt ginder al een plaatsje gekregen in de humor sectie.
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=7500
het forum dat volgens jou (volgens horen zeggen) postings zou verwijderen. Wees niet bang, daar past men helemaal geen censuur toe. Een kenner zoals jij moet die ginder allemaal onder tafel kunnen praten. Veel succes.