Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2007, 00:42   #5
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Waaruit bestaat de schade die Jürgen Verstrepen aanricht in de partij? Wat is precies uw bijdrage aan het succes van de partij?
Ik heb het altijd al gezegd: er loopt r�*�*r volk rond bij het VB. Maar deze meneer slaat werkelijk alles.

Leuk geprobeerd maar geen sigaar!
"Men zegt" overgeslagen zeker?
Of Jürgen al dan niet schade berokkent of eigenlijk meer volk aantrekt valt onmogelijk te bepalen denk ik. Ik wou alleen wel eens zijn eigen reactie horen als hij die wil geven.
Weet je, het VB is ondertussen wel een best grote partij en aangezien elk individu anders is zijn discussies onvermijdelijk. Dat kan en mag bij ons, het zou niet de eerste discussie zijn die ik met medestanders voer.
Zolang men van een discussie geen straatrel maakt kan dat ook geen kwaad en zoals het in een democratische partij hoort regeert de meerderheid. Met andere woorden, wil je binnen een partij jou accent opleggen aan het programma kan dat alleen door de meerderheid van je partij van je gelijk te overtuigen en dat doe je... door te discussieren.
In een democratische partij als de onze dan bedoel ik...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline