Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2007, 10:52   #9
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het verplichte werk bestaat uit voor de bevolking zichtbare jobs (onderhoud openbaar groen, reiniging, stadsverbetering bvb..) over horeca, administratie, fabriekswerk tot bandwerk.
Het gaat maw over een publieke schandstraf. Een schandstraf die over je wordt uitgesproken louter omdat je tot een bepaalde minderheid behoort.

Het is overduidelijk dat het inderdaad klopt dat het VB na de allochtonen de autochtone armen wil aanpakken, of erger zelfs nog. Het Vb is blijkbaar zelfs van plan om eerst het eigen arme volk aan te pakken. Een veel gemakkelijkere prooi die immers niet door het CGKR en antidiscriminatiewetgeving wordt beschermd.

Er is in essentie geen verschil tussen de verplichting die de nazi s de joden oplegden om louter omdat ze jood waren een gele ster te dragen en de publieke schandstraf die het VB de zwaksten van onze maatschappij louter omwille van die zwakte wil opleggen.

Laat u het ons even weten als het tijd is om de davidster op te kleven ?

mvg
kobaf
[email protected]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 februari 2007 om 10:55.
King of beggars and fleas is offline