Discussie: Racisme
Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2007, 16:04   #195
tomcpp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Wat mij verbaasd is dat die valsheidfreedom appologeten (zij noemen dat natuurlijk faithfreedom) na één ,twee woordjes niet aan scheldtirade kunnen af houden,. Wat ik mij afvraag is hoe kun je een dialoog starten of zoals zij denken "iemand bekeren" als u met een scheldwoord begint ? Ik geef een voorbeeld; om een kleding reclame te maken/starten moet men verleiderlijke manieren opzoeken die mooi uitschijnen, wat men op dat forum doet is ; zich bekleden met kak een stront ? is men dan verleiderlijker indien men zich bekleedt met kak een stront ?? Die logica ontgaat mij echter en ook zeer onbegrijpelijk ,voor u ook ?
Omdat mensen die je verleidt om zich te bekeren meelopers zijn. De motivatie is simpelweg niet voldoende om een stabiele situatie te creeeren. Iemand moet bewust op zoek gaan naar betekenis, zin en liefde, en ook bereidt zijn van zijn eigen liefde te delen met anderen. Verleide mensen bekeren zich elke 5 minuten, naar wat hun op dat moment beter uitkomt. Zie bijvoorbeeld wat best veel moslima's doen in Casablanca : thuis moslim met hoofddoek etc, op het werk deftige en serieuze vrouwen en s'avonds met de vriendinnen ... wel euhm ...

Of wat veel Saudi's doen, zowel mannen als vrouwen. Overdag braaf, tulband/hoofddoek, braaf enkel fruitsapjes drinken, sommigen bidden zelfs af en toe eens. De vrijdagavond ... naar bahrain zich bezatten. Dat kan lekker handig met de auto. En dat zijn de braveren onder hun. De rest gaat naar Dubai en daar blijft het niet bij bezatten.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden