Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk
Ik vroeg een land waar niet-moslim met respect worden behandeld.
Jij reikt mij indonesie aan.
Zonder veel moeite vind ik dat jouw indonesie al evenmin respect opbrengt voor anders gelovigen.
Poef: plotseling wordt er gebasht???
Telkenmale een dhimmie met zijn neus in de stront van de islam wordt gedrukt, ligt hij te bleiten dat het stinkt.
Waar? In Canada? Kijk jij maar rond in je eigen belziek en steun daar eens de seculieren, want jullie worden door de islam ingepakt.
Hier is de link. zoek maar - ik heb het belangrijkste geciteerd:
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...ia+law+ontario
|
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt.
Indonesie is al meer dan 300 jaar overwegend islamitisch. Er wonen 200 miljoen mensen. Er zijn kerken, boeddhistische tempels, hindoeistische tempels. De twee grootste monumenten zijn nota bene boeddhistisch en hindoeistisch (Borubodur en Prambanan).
Binnen een familie kan de een katholiek en de ander moslim zijn. Met andere woorden: Indonesie is zo seculier als wat. Je mag er alcohol drinken, varkensvlees eten, je hoeft geen hoofdoekje op, je mag je eigen geloof belijden, sterker nog: in de winkels zijn gewoon kerstspullen te koop.
U toont mij excessen in Indonesie zoals die ook voorkomen in westerse landen zoals Canada (mijn voorbeeld) en west-europa. Er is inderdaad een probleem met geimporteerd wahabisme en politieke islam. Ik wil maar zeggen: Indonesie zit in hetzelfde schuitje als wij.