Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2007, 01:59   #250
ronnydecoster
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
@ronnydekotser

Heb een citaat voor jou :

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours." Stephen Henry Roberts

Misschien helpt het jou uit je fantasie wereld...denk er eens over na.

Ik hip? Nee, denk het niet...ik uit mijn mening. En nee, ik aanvaard jou/jullie fantasie wereld niet van goden, engelen, hemelen en een hel.
En als ik jou zo hoor spreken over atheisten heb ik blijkbaar dringend een 'duivelsuitdriiving' nodig...

Zucht, je klinkt al net zo fundamentalistisch als een moslim.
(fundamentalistisch : Als zodanig is iemand fundamentalistisch wanneer hij zich laat leiden door vaststaande principes of fundamenten).
En laat het nou net jou boekje zijn dat al x aantal keer is aangepast omdat het niet meer in de tijd paste.

Rationeel denken is blijkbaar niet aan u besteed?

Ps: Ja zucht kunt je niets anders bedenken want ook hij klinkt fundamentische als een moslim, want ook rationeel denken is blijkbaar niet aan u besteed. Hij denk dat je wijsheid heb; maar je wordt er ieder geval niet wijzer van. Als je echt over verstand beschikt zal je terug moeten komen naar het punt dat God de schepper is, als je eerlijk genoeg en niet koppig bent natuurlijk. Het is dwaas van onze kant om Gods wijze van werken in het twijfel te trekken en onze frustraties te ventileren op Hem omdat we te onmachtig zijn om alles te begrijpen . Te wonderbaarlijk voor ons. Ik moet niet nadenken over uw fantasie wereld, ja als je niet anders kunt uitbrullen om met zo argument af te komen dan zijt ge maar laag gevallen.
Groet Ronny
ronnydecoster is offline   Met citaat antwoorden