Discussie: URBANUS slaat terug
Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2007, 13:56   #19
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Urbanus maakt hier wel een punt. In plaats van het - opnieuw - onmiddellijk weg te honen, is het misschien nuttig er even bij stil te staan en over na te denken.
Uiteraard !

Citaat:
Dat 'rechts' dit zou recuperen was te verwachten en wordt hierboven reeds bewezen en zal het hieronder ook nog doen.
Dat 'links' hem zou pogen te omschrijven als verrader van waarden, ligt al evenzeer voor de hand en wordt ook hierboven reeds bewezen en zal het hieronder evenzeer.
Waarmee treffend aangetoond wordt hoe rechts en links op dat punt niet van elkaar verschillen. Beiden zijn op hun manier stekeblind en potdoof.

Citaat:
Misschien moeten zowel links als rechts, een beetje respect opbrengen voor iemand die op een eerlijke manier zijn hart lucht. Ik moet eerlijk zeggen - het gebeurt niet veel - dat het schrijven van Urbanus me enigszins droevig stemt. Wel, de inhoudloze reacties op dat schrijven althans. Oppervlakkigheid blijkt nog maar eens troef, aan de mogelijkheid tot inhoudelijke discussie wordt opnieuw voorbij gegaan.
Daarin volg ik je volkomen. Links presenteert zich altijd als 'intellectueel' of minstens als 'intelligent', maar valt op cruciale momenten steevast door de mand. Triest is inderdaad de enige passende conclusie.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden