Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2007, 22:16   #34
Nussbaum
Burgemeester

Nussbaum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik zeg je het , je kunt een stelling niet met alleen feiten bewijzen , [...]
Conclusie; de feiten blijven wat ze zijn. Als je ni verder dan het aanhalen van feiten als bewijs dat uw stelling klopt (niet dat een feit op niets bewijst maar dat is niet alleen genoeg ) dan kun je best een witte vlag boven halen !
Ik had het over moslim extremisme. Het lijkt me dat als een groep moslims massaal mensen begint uit te moorden omdat ze niet hun interpetatie van hun geloof delen dat er dan sprake is van extremisme. Als dat geen extremisme voor jou is, wat is het dan wel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dat weet ik heel goed, of deze draad is te maken heeft met de feiten uit algerije of ik daar persoonlijk iets mee te maken heb is mij een grote raadsel,. Dat er in elke discussie bloed en moord feiten aangehaald wordt als er in het minste over de islam gesproken wordt is mij nog een grotere raadsel !
Jij beweert dat het allemaal te maken heeft met engelands buitelands beleid dat men het nooit had over moslim extremisme voor 911 dus hier heb je een lijst van de jaren 90. Feit is dat moslim extremisme komt door een radicale interpetatie van de koran en het buitenlands beleid van 'mister blair' of het amerikaans buitenlands beleid heeft daar niks mee te maken, het dient enkel en alleen als een katalysator.

Laatst gewijzigd door Nussbaum : 6 februari 2007 om 22:17.
Nussbaum is offline   Met citaat antwoorden