Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius
Misschien kan die beklaagde zich wat duidelijker profileren; het zou de aanklagers misschien ietwat geruststellen. Zo gaat dat in een democratie...
Ik kan enkel vaststellen (samen met een aantal marokkaanse vrienden) dat de moslimgemeenschap in dit land steeds meer in z'n schulp aan het kruipen is. Zoiets leidt enkel tot het bevestigen van vooroordelen. Calimero spelen is géén optie !
Enneuh... niet vergeten dat het vooral dat geweld is waarmee de gemiddelde westerling kennis heeft gemaakt met 'dé islam'. Ik kan de argwaan en zelfs de animositeit begrijpen. Zélfs al wil ik een eerlijke poging doen om open te staan voor de idee dat de overgrote meerderheid van de moslims geen schuimbekkende fundi's zijn.
|
Een waaruit leidt u dat de moslims door hun stilzwijgen akkoord gaan met wat sommigen uitspookten, en waarom moet de hele gemeenschap uitdrukkelijk distantieren ?? Natuurlijk als u "papa kolonist" ga spelen dan moet dat wel, maar als de moslims in dit land dezelfde rechten permiteren als hun medeburgers van anders gelovigen waarom moet dat dan ? Er worden evenveel misdaad gepleegd in de naam van "ik weet ni wat" ,moeten zij die het "ik weet ni wat" aanhangen zich openlijk distantieren ? toch niet !