Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
En dan maar verschieten dat Marokkanen problemen hebben met Vlamingen hé
|
Wat voor een zever is dat nu weer? Er worden huiszoekingen gedaan in het kader van een cocaine onderzoek. 1 van die huiszoekingen is bij een Marrokaanse familie. Wat is het probleem eigenlijk?
Ze willen toch gelijk behandeld worden dacht ik?????? Wel, dan moet je maar aanvaarden dat de politie je huis eens kan binnenvallen terwijl je er niets mee te maken hebt (wat trouwens nog niet zeker is aangezien het onderzoek nog loopt). Moeten ze een allochtone drugsdealer zachter aanpakken dan een autochtone. Man toch, stop eens met die "politiek correcte" zever.
Het interesseert me uberhaupt geen kloten uit welk land iemand komt. Ik babbel met iedereen op dezelfde manier. Als een Belg mij niet aanstaat dan zal hij het weten en als een Marokkaan mij nie aanstaat dan zal hij het ook weten. Ik moet mij verdorie toch nie inhouden omdat die pipo nu per toeval geen Belg is zeker.
Trouwens, wat gezegd van die belgische trucker die vastzat in Marokko zonder deftig proces? Misschien moeten die mensen terug naar daar verhuizen dan zaten ze misschien nu voor een jaar of 5 in de bak in plaats van een gebroken ruitje.