Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2007, 10:45   #144
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Tommeke, niet te hard roepen , we zitten niet op het café bij joske en jan, maar op een deftige forum waar een deftige discussie kan gevoerd worden en niet met kak gesmeten worden !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
...mmmmh, ik had je mijn verhaal nog niet vervolledigd ! Diene leeraar zijn moeder stierf met zesmaanden nadien, geloof het of niet ,daarna stierf hij kort daarop alsof een vloek op hem neergedaald is !
Ik had wel medelijden met hem, hij was niet alleen mijn leeraar maar ook mijn coach van de basket-bal ploeg !

Dus ,het is al gearrangeerd, opgeruimd staat netjes...
Misschien moet je je eigen raad eens opvolgen en zelf deftig beginnen discussieren want dit slaat echt op niks.

Het is natuurlijk altijd gemakkelijk om uw eigen onwil af te schuiven op het lerarenkorps.
Autochtone slechte studenten schuiven het altijd af op een leraar die een "piek" heeft op hem. Allochtone leerlingen schuiven consequent het racismeverhaal naar voor. Het is in elk geval beter dan de verantwoordelijkheid bij zichzelf te zoeken.

Straks komt het nog zover dat een leraar een allochtoon over laat gaan uit schrik om van racisme beschuldigd te worden.
fox is offline   Met citaat antwoorden