Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Je weet dan meer over pitta's hoor, men vraagt of ik met religieuze moslims spreek, ik zeg ja.
Als ik ooit een vraag over pitta's heb zal ik bij jou komen ok.
|
Ik spreek ook met niet religieuze moslims K9.
Een voorbeeldje.
Op de voetbal hebben we verschillende allochtonen in onze ploeg.
Op de training op woensdag komen die soms ook trainen. 1 allochtoon komt elke woensdag trainen. En na de training staat die samen met ons in zijn blote reet onder de douche.
Nadien drinkt die soms zelfs een pintje (niet altijd maar hij doet het af en toe soms).
Als jij dat hoort dan zeg je vanuit jouw optiek : zie je wel. Voila se die moslims zijn zo slecht nog niet. Voila se die passen zich wel aan.
MAAARRR... (dit kon je vermoeden dat er een maar zou volgen he...)
als er 1 (één - un - ein - one) andere moslim op de training is verandert hij helemaal. Onder mekaar spreekt men marokkaans (hij is hier geboren he), douchen gebeurt met de onderbroek aan en daarna de natte onderbroek uittrekken met de handdoek rond zijn middel en de propere onderbroek aantrekken met de handdoek nog altijd rond zijn middel. Dan wordt er alleen maar halal gedronken of gegeten.
Het is dat wat Willem oa bedoelt met die verwijzingen naar de koran. Dat is het ongeveer in de praktijk brengen van hetgeen in de koran staat.
PS : dit verhaal komt ook voor in andere ploegen. Het is niet zo dat wij in onze ploeg juist pech hebben hoor....