Discussie: Boete-industrie
Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2007, 19:38   #35
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat en het feit dat er maar op- en afritten zijn om de 40 km ongeveer.
Spijtig genoeg zijn Duitse snelwegen niet breder en hebben ze niet meer rijvakken, pech gehad
O ja, ze moeten er evenmin vertragen aan opritten; twee maallpech vrees ik .

Citaat:
Ja, studies en de wetgeving geven mij daarin ongelijk.
Dat doen ze inderdaad; alleen ontbreek je wat gevoel voor nuance om dat te begrijpen .

Citaat:
Quasi verlaten? Volgens mij heb je het daar nog nooit over gehad, wel over de trage slakken die 120 doen terwijl jij tegen 160 voorbij komt gereden.
Heb je intussen al gevonden waar ik het over trage slakken had?
En een vrije baan enkele 100den meters voor en achter je, noem jij dat niet quasi verlaten?

Citaat:
Ik heb gewoon een besef van wat onverantwoord rijgedrag zoal doet
Leuk, dan is het nu enkel nog kwestie van te beseffen wat exact onverantwoord rijgedrag juist is.

Citaat:
Pubergehalte? Zoals als een gek tegen 160 over de snelweg scheuren en mensen die zich aan de limiet houden trage slakken noemen, bedoel je dat dan?
Nee, puberaal zoals iemand die het verschil niet kent tussen onveilig rijgedrag en snelheid. Puberaal als in iemand die zo vast hangt aan zijn eigen grote gelijk en zijn eigen beelden, dat hij niet eens leest wat er staat en zodus niet eens ziet dat ik zelfs niet eens zeg dat 150 mijn standaard snelheid is. Puberaal, als in geen mogelijkheid tot nuancering en het zich beperken tot zwart-wit denken. Puberaal als in bewust om vragen heen gaan, om toch maar niet tot op de kern van de zaak te moeten gaan. Jouw gedrag dus, om kort te zijn. Of was dat niet duidelijk?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden