Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell
Toch niet en daar zijn de opritten en afritten pas om een goede 40 km en niet 5 km zoals dat bij ons is
|
Bij ons zijn de opritten ook niet allemaal om de 5 km.
En zoals ik al zei, daar vragen ze je aan opritten evenmin om snelheid terug te nemen. Een beetje uit je doppen kijken, zien wat er voor je gebeurt en je kan perfect anticiperen door links te rijden. Big deal dus.
Citaat:
Nee, want die studies tonen aan dat 160 rijden nu eenmaal onverantwoord is.
|
Dat doen ze niet.
Ze tonen aan dat onaangepaste snelheden gevaarlijk zijn.
Wat versta jij dan onder
enkele honderden meters?
Gisterenavond tegen 9 uur in Nederland de snelweg op gegaan, en 70 km verder er in België terug afgegaan. Als ik op die 70km 20 vrachtwagens en 20 wagens ben tegen gekomen, zal het veel zijn; waar zat het gevaar toen ik 150-160 deed? Enig idee?
Citaat:
En het waren geen slakken, je had het over idioten.Staat op pagina 1,mijn fout.
|
Mooi zo; kijkknu nog eens in welke context ik idioten gebruikt heb

.
Of is iemand die 110 doet sowieso veilig aan het rijden?
Citaat:
Vraag het aan ieder welkdenkend mens en mensen die met verkeersveiligheid bezig zijn. 160 rijden op een snelweg is onverantwoord.
|
Zie voorbeeld hierboven. Wat was er onverantwoord aan?
Wie heb ik in gevaar gebracht? De voorliggers die er niet waren? De plots opduikende bestuurders die er niet waren? De files die er niet waren? Vertel me nu eens wat er onverantwoord aan was.
Citaat:
Je hebt dan ook nooit ontkend dat het niet je standaardsnelheid is of niet? Beetje oneerlijk dan he?
|
Als je eens goed zou lezen, dan zou je gelezen hebben dat ik in mijn eerste post al aangaf dat ik dat niet om het even waar en wanneer doe. Slipped your mind?
Citaat:
Er zijn niet eens vragen waar ik om heen ga, waar heb je het in hemelsnaam over???
|
Lees dan nog eens goed