Discussie: lachen verbieden ?
Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2007, 01:35   #6
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Integendeel. Kom op, Kobaf, een Georgist als jij zou moeten weten dat goede relaties op het werk met de nodige sfeer van gemoedelijkheid juist de productiviteit omhoog haalt.
heb je absoluut gelijk in. Dwang is dan ook helemaal niet nodig om mensen aan het werk te krijgen. Marleen van ouytsel (vld antwerpen ) liet zich ooit de uitspraak eens ontvallen - "veel werklozen wordt in het huidige systeem het eigenlijk verboden om te werken".

Mensen zijn van nature gemotiveerd om vooruit te geraken, men moet ze alleen niet demotiveren en zelfs verbieden om te werken, zoals nu gebeurt

allemaal de schuld van de betuttelende maatregelen van de soccen

een vrije markt is echter een markt die ook toegankelijk is voor de kleintjes

die les moeten de liberalen nog leren

maar ik wordt weer veel te serieus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 februari 2007 om 01:47.
King of beggars and fleas is offline