hmm, zegt het woordje concurrentie u iets? Als de privefirma niet voldoet of te duur is, dan ga je elders. Klein verschilletje dacht ik zo. Of wil zou jij het nog pikken als je 2-3 maand moest wachten op een telefoonaansluiting zoals bij de RTT? Sommige mensen zijn toch verbazend kort van geheugen.
Bittersweet.
In 93 is Rtt Belgacom geworden en daarvoor was het reeds het enige bedrijf dat winst maakte bij de overheid
Bedoel je dat die ambtenaren voor niets komen werken?
bittersweet.
Neen beste dat ze niks rekenen voor hun diensten,maar als ze dat wel zouden doen is het voor u waarschijnlijk ook niet goed.
zou je zelf niet eens "nadenken"
Hier een voorstel: privatiseer, laat het werk doen door minder mensen (dus goedkoper), en geef al de overblijvende ambtenaren een nagelknipper om de grasplantsoenen te knippen.
Aan u is ook geen grote econoom verloren gegaan om het beleefd uit te drukken.
Bittersweet.
tot zover de democraat Born2bewild
Effe checken, waar haalt u uw info over de Verenigde staten? Volgens mij weet u er niks van en kijkt u net iets te veel naar de VRT.
Bitterweet
En volgens mij kijkt u teveel naar diegenen die het ginder gemaakt hebben,maar te weinig naar diegenen die ginder uit de boot vallen!
Hoe? Wie gaat uw ambtenaren dan betalen? Sinterklaas?
Bittersweet
Als ze rekenen voor hun diensten,zal het ook niet goed zijn zeker?
Maar als de prive dit doet ineens wel?
Op welke planeet heeft u de laatste jaren gezeten?
Electriciteitsmarkt? Open?

Droom rustig verder
Dat had u beter niet gedaan.
Ahzo, bijdragen maar er niet van genieten. Gij zijt ne schone gij. Nog erger dan robert stevaert. Jaag iedereen die bijdraagt ineens het land uit. Wie gaat uw systeempje dan draaiende houden?
Bitterweet
het gaat er om dat de haver niet bij het juiste paard komt,en dat onze kassen geplundert worden
tja die belastingen..nog eens...ge moet kunnen kiezen he.
Groeten
vanuit de verenigde staten

, economische vluchteling uit uw modelstaat.