Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2007, 02:55   #31
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Ik doel op het feit dat niet iedereen in Belgie het eens moet zijn om overheidsdiensten af te schaffen,en dat het voorbeeld Belgacom sinds 93 een model is van overheidsdienst(nog steeds 50.1% overheid.
Een modelbedrijf in een modelstaat
Citaat:
En gaat ge nu de Rtt vergelijken in de jaren 60/70/80 met de mogelijkheden(computers,vervoer,sturing,en dienstverlening door meer mogelijkheden)met Belgacom nu?
Dat heeft er geen fluit mee te maken.

Citaat:
MIjn dochter werkt bij electrabel,vraag haar eens naar de klachten van de vrije energiemarkt,vraag haar eens naar ebem,ecopower,luminus,wattplus,nuon,ellia enz...en vraag dan aan minister Verwilgen eens of het doel bereikt is van de goedkopere markt?
Je begrijpt het niet. de vraag was: is er in Belgie een ware vrije energiemarkt (ja/nee).
Ik ben niet geinteresseerd in uw dochter of VErwilghens' klachten over de vrije energiemarkt die er niet is. Snap je?

Citaat:
Voor de rest bedoel ik met de sociale bijdragen net dat diegenen die er geld hebben ingestoken er ook de voordelen van mogen hebben en dat het niet moet uitgedeeld worden aan diegenen die er niet toe hebben bijgedragen.(staatsbijdragen en betaald door elke Belg omdat er een sociaal vangnet is))
Voorts doel ik met de sociale neergang in de USA op de mensen die buiten het systeem vallen omdat ze de priveverzekeringen niet kunnen betalen(dokterskosten,ziekenhuiskosten,verzekering en en afdragingen voor hun pensioen enz..)(privebijdragen zonder sociaal vangnet).
En beste ik hoef geen econoom te zijn om te zien dat de verschillen tussen arm en rijk In de USA wel iets groter zijn dan in Belgie.
hmm, misschien omdat de uittocht van rijk uit Belgie al een tijdje is ingezet?
Jaloezie is toch iets raars he.
Jaag alle rijken het land uit of pak hun geld af, en de verschillen met arm zijn verdwenen.

simple comme bonjour.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 februari 2007 om 02:57.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden