Discussie: Drugs
Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2007, 21:12   #7
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik denk dat die koorts inderdaad aan iets anders lag. Ik reageerde gewoon op Djimi die meent dat 'pot' geen enkele verslaving teweegbrengt en dus afkicken niet aan de orde is.
De enige 'afkickverschijnselen' die ik zelf meemaakte toen ik een vrij hoge cannabisconsumptie (méér dan een paar jointjes per dag, en dat gedurende langere tijd) voor bekeken hield en er dus mee kapte was een lichte onrust overdag en nogal 'wilde' dromen 's nachts, en dat gedurende een kleine halve week. En dan was alles weer 'normaal'. Ik weet dus niet of 'afkickverschijnselen' in dit geval een correcte term is.

Het 'afkicken' van nicotine daarentegen was ècht zwaar, en lastig, en dat gedurende een drietal weken. D�*�*r zou ik wel van echte 'afkickverschijnselen' durven gewagen (agressie, nervositeit, diarree, rusteloosheid, gebrek aan eetlust, concentratiemoeilijkheden, ...).

De enige verslaving die ik met 'pot' zou durven associëren is een zekere geestelijke afhankelijkheid, maar zelfs daar ben ik niet zeker van.
djimi is offline