Discussie: Open VLD
Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2007, 21:37   #75
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ik zag dat toevallig op T.V. De VLD vindt dat optimisme een morele plicht is, of zoiets. Zag dat toevallig. Trouwens, het is de VLD die de kiezers van het Vlaams belang "mestkevers" genoemd heeft. Het Vlaams belang heeft zoiets nooit gedaan.

Voor zover ik weet haalt het Vlaams belang nooit een moraliserend vingertje boven. En ik zou écht niet weten wanneer het Vlaams belang heeft gezegd wat ik moet denken en doen. Dat gevoel heb ik nog nooit gehad.
De VLD heeft dat niet gezegd maar VLDer Karel De Gucht heeft dat gezegd, dat is een héél verschil.

Oh ja we zullen maar zwijgen over de vele "mooie" woorden die het VB over homo's gezegd heeft zeker...Maar dat is dan weer niet moraliserend zeker omdat het van het VB komt en dat dit toegelaten is?

Het is indd goed als een optimist door het leven te gaan dan steeds maar dat pessimisme, maar goed als jullie zo graag leven mij niet gelaten.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden