Discussie: Remmerie
Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2007, 22:58   #8
Marlboro
Banneling

Standaard

Dat het een belachelijke boel is,dat is het.
En het is toch raar dat het opeens is gestopt,opeens begonnen er andere zaken op te duiken zoals onderlinge affaires en sms berichten en dergelijke meer.
Er is ondertussen ook naar mijn weten niemand veroordeelt ofzo.
Dus de reden die men aanhaalt;vreemdelingenhaat en islamofobie gekleurde dreigbrieven slaat dus nergens op en is ook duidelijk niet bewezen dat dit wel echt het geval was.
Begrijp mij niet verkeerd;wat er in die brief stond kan niet vind ik maar zoiets kan iedereen hebben geschreven/hebben gedaan en wie zegt er nu uiteindelijk dat het wel gemeend was enz....????
Er is geen enkel officieel en duidelijk bewijs van.
Hadden ze de dader gevonden dan zouden ze ook uiteindelijk teweten gekomen zijn hoe het echt zat,nu is dit dus absoluut niet het geval.
Ook werd het vb door het slijk gesleurd terwijl ze er absoluut niets mee te maken hadden,maar das typisch natuurlijk.
Alsof bv de top van het vb zich in godsnaam met zo'n zaken gaan bezig houden,ts.

Dapper doorstond de Belgisch-Marokkaanse Naïma Amzil de mediastorm die maandenlang over het delicatessenbedrijf Remmery raasde. De serene manier waarop de goed geïntegreerde moslimvrouw reageerde op door vreemdelingenhaat en islamofobie gekleurde dreigbrieven, kan alleen maar respect afdwingen. Daarom verkoos de redactie van Knack haar eensgezind tot Mens van het Jaar.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden