Los bericht bekijken
Oud 15 november 2003, 21:12   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe,
ik heb die link vluchtig bekeken:
Het moet schijnbaar gesitueerd worden in de oppositie tussen hindoes en islamieten in Indië en is dus gewoon een politiek pamflet, niet meer niet ...minder...
Filo,

Ik heb die link uitgeprint, volledig gelezen, verschillende malen zelfs.

Op het eerste gezicht zou je eventueel kunnen zeggen dat het enkel vanuit hindu perspectief bekeken wordt.

Misschien kan je beter die link even intenser lezen? Het is niet zo lang.
Dan kan je die stukken ook eens even zelf beschouwen, vanuit je eigen perspectief....

Ik vind dit zeer ernstige informatie, geschreven door iemand die generaties lang uit een Islamitische IMAM familie komt (gemist? bij je vluchtige kennismaking?), geschreven door iemand die GEMOORD HEEFT omwille van islam!
De schrijver is namelijk geen Hindu ! Hij is een afvallige van de islam die gevlucht is naar Engeland en daar een bescheiden anoniem leven heeft opgebouwd.

Voor het profiel van de schrijver, Anwar Shaikh : zie

The Autobiography of an Apostate / Anwar Shaikh

Zo zie je maar hoe een "vluchtig bekijken" een totaal verkeerde indruk kan nalaten.

Ik raad iedereen echt aan om Islam, the arab national movement TEN GRONDE te lezen!

Vanuit die optiek is de drijfveer van het AEL veel beter te begrijpen.
Al vanaf de eerste publicatie van hun "visie" wist ik namelijk waar Abu Jahjah het over had. Terwijl toen niemand begreep waar ik het over had. Maar : ik had het boek van Anwar Shaikh al in 1998 gelezen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden