Mijnheer Lambert,
Kan u mij ook eens even uitleggen hoe u dit standpunt kan rijmen ivm uw andere partijstandpunt inzake wapenbezit.
Ik denk dat we allemaal weten dat cannabis meestal samen met tabak tot verbranding wordt gebracht om geinhaleerd te worden. Met alle gevolgen vandien op lange termijn.
Ivm roken alleen al kunnen we de cijfers er bijvoorbeeld alleen al bijhalen.
Toch vraag ik mij af hoe u deze 2 standpunten kan rijmen met elkaar binnen dezelfde partij

Eerst en vooral moeten we in het achterhoofd houden dat de cijfers die u aanhaalt ivm ongelukken/moorden met legale vuurwapens totaal onderuit gehaald zijn.
Ten tweede moeten we ook vaststellen dat voor de schietsport de verzekering voor deze sport bijna niks is. Zeg maar peanuts tov voetbal ofzo.
Dit toont ook al voldoende aan volgens mij als u even rationeel de zaken zou bekijken.
Dan komt het partijstandpunt inzake softdrugs, waarmee er inzake gezondheid veel meer gaan 'vallen' op lange termijn en dit een aanzienlijke meerkost is voor onze verzorgingsstaat.
Dus vertel eens hoe u deze zaken kan rijmen met elkaar als we deze 2 punten rationeel bekijken?
Of is het u gewoon te doen om een bepaald kiesvee (buiten de maatschappij staande idealisten ofzo?) aan te spreken?