Als men mijn vrijheid afneemt en dus niet meer op cafe mag roken dan zie ze er mij niet mee,zo simpel is dat,ik maak daar allemaal nie veel spel van zenne en wie weet komt het nog beter dan ooit uit,ben ik een pak minder geld kwijt iedere week.
En als ik nog eens zal gaan zal het geen 4-6 uren zijn zoals anders maar 1 uurke.
Op restaurant zal ik ook zoveel mogelijk proberen vermijden al kan ik daar ergens wel inkomen dat er niet meer mag gerookt worden maar ik blijf voorstander van een tussenoplossing en in de eerste plaats blijf ik erbijn dat uitbaters zelf moeten beslissen,het is hun eigen zaak.
Duvelke;tja,de wet.ts.
Toch zijn er steeds weer iedere week die zich zatzuipen en iemand doodrijden maar das natuurlijk allemaal niet zo erg want het piekt niet aan uw ogen en het stinkt nie aan uw kleren natuurlijk tot wanneer het oeps;uwen kleinen of vrouw zou zijn(als ge die al hebt).
Oeps;zegt de wet nochthans niet dat je maar max 2 pintjes mag drinken?Jaja,ze worden bestraft natuurlijk als het........te laat is,als er weer eens iemand is doodgereden.
Nogmaals,ik wil dan dat alcohol ook word weggehaald,ieder jaar zijn er daardoor zeer veel verkeersslachtoffers.Al die mensen zijn een gevaar op de baan en ben er gisteren weer zo eentje tegen gekomen.
Toen er in antwerpen een rookvrij cafe kwam zat er opeens geen kat meer?Toch raar want toen men dat nochthans wist en ik op sites als deze zat vroeg ik mij dan af waar al die niet rokers toen zaten?Ze zegden toch dat opeens vele niet rokers naar cafe's en dergelijke zouden gaan gaan?
Natuurlijk niet;veel blablabla tot wanneer het er op aan komt.
Resultaat;de man heeft terug het roken moeten toelaten.
De cafe's vooral verdienen vooral hun geld door mensen die roken want deze blijven ook meestal langer dan de meeste niet rokers.
Ik ga al zeer lang op cafe en in verschillende cafe's dus ik zeg dat niet zomaar.
En neen,ik ben geen drinkaard of verslaafde;ik drink geen alcohol en rook geen 2 pakken sigarretten per dag.
|