Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS
Jullie praten over zaken waarvan je geen eigenaar bent. De medische wetenschap heeft abortus op een veilige manier mogelijk gemaakt en als je iemand per se iets wil gaan verwijten, richt je klachten tot hen die het mogelijk hebben gemaakt, het uitvoeren er van.
Ik vind het geen zaak dat mannen gaan bepalen wat wel en wat niet mag in het lichaam van een vrouw. De kerk al evenmin. Dit Romeinse instituut, vol met denkbeelden die niet meer van deze wereld zijn, met een geschiedenis die in louter mensenbloed geschreven is, mag wel de laatste zijn die iets te zeggen heeft. Deze geestelijke dinosauriers hadden al al lang uitgestorven moeten zijn maar helaas, alles sterft (uit) behalve deze laatste overblijfselen van het Romeinse imperialisme.
|
aborteer allen rustig verder, dan zijn wij (als ras en volk) binnenkort inderdaad uitgestorven.Wie zou het leuk vinden indien zijn moeder geaborteerd had?Gij mischien?Je kan je in dat geval nog steeds zelf van kant maken...Of vraag aan je moeder om je te vermoorden..."je hebt niet willen aborteren, moe, en daarom zit ik hier nu met al mijn problemen!Levend!Maak je fout goed en maak me af!Hier, neem dit scalpel, en snij me de strot over!"