Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2007, 08:49   #5
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Er zit wel 4 jaar tussen die uitspraken maar zal waarschijnlijk te maken hebben omdat hij in 2003 nog niet bij het VB zat. Eenmaal je mandataris bent zijn je ideeën nu eenmaal politiek geïnspireerd. Bij mij heeft hij alleszins ook wat credibiliteit verloren na zijn controversieel voorstel maar ik ga niet liggen ruzie maken want dat schaadt de partij.
In een bedrijf ga je ook niet elders de strategie van je bedrijf rond strooien, de top neemt beslissingen en de rest voert uit. Meningen over de strategie en de keuze die Van Hecke maakte over Forza Flandria moet intern besproken worden, het moet dus eerst getoetst worden aan de partijraad.
Anders gaan we te veel de VLD achterna. Dit is tot nu toe 2 keer gebeurt.
De laatste keer was dit weekend door Van Gaever en vreemd genoeg nergens maar dan ook nergens een officiele VB reactie te bespeuren. Ik stel me de vraag: kreeg Van Gaever wel onder zijn voeten ?

Een bezorgde Blokker
Ben je nou helemaal betoetert ?
In de 28 jaar bestaan van het Blok heeft de partijraad niet ééns een dictaat van de führers naast zich neer gelegd. Er mogen zelfs geen vragen meer worden gesteld, tenzij vooraf geagendeerd. De (schaarse) kritische vraagsteller wordt dan vakkundig ingeblikt. Indien nog niet begrepen, uitgerangeerd...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden